Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 9 October 2012

1st Holiday & PMR


          Ish.. Ish.. Ish.. Berhabuk tahap gaban suda blog aku ni kan.. Kesian.. Kesian.. Bukan apa laki marah online terus.. hahaha.. aku mahu fokus dengan final exam juga.. hehe.. Alhamdulillah exam final ku habis tetap 12:10 p.m. hari Isnin-08.10.2012 iaitu Kertas I Sejarah yang aku jawap entah apa XD.

          Bak kata kelas ku, IT'S TIME FOR HO.. HO.. HOLIDAY! YEAH! Memandangkan hari Selasa hingga Selasa depan remaja yang berumur 15 tahun iaitu Tingkatan 3 menduduki Penilaian Rendah Menengah (PMR).. Jadi kami Tingkatan 1,2,4,5 & 6 atas pun bercuti 6 rendah ada exam juga.. kecian.. Terima kasih bebanyak kepada PMR candidates kerana membenarkan kami untuk bercuti.. Merahatkan minda yang tengah penat ini.. hahahhahaha

          Baru mukadimah yang kat atas tu jan mara ya.. Nanti cepat tua.. Kalau tak nak baca.. Dengan senang  hatinya saya mempersilakan anda keluar dari blog saya sopan kan..kan..kan.. Uke aku akan start cerita.. Baca baik-baik tahu.. Cerita ni pasal Si Hatiku yang ambil PMR..

          Ni hari Si Hatiku ambil paper BM & PI.. So semalam Si Hatiku pun study hard lah.. Aku pun tolong-tolong lah juga sikit-sikit.. Si Hatiku study persoalan novel Tingkatan 1.. Berhabis Si Hatiku menghafal tu persoalan.. Sampai terputar belit lidah Si Hatiku hahahahhahaha.. Kesian Si Hatiku kan.. kan.. kan..

          Baca punya baca.. Hafal punya hafal.. Last-last novel Tingkatan 2 yang keluar tadi time PMR.. Hahahahahaha.. Hanya ketawa jak yang mampu kami keluar kan.. Apa boleh buat lah kan.. hehehe.. Uke lah itu jak celoteh ku ni hari.. Daa~

No comments:

Post a Comment